2005. augusztus 18.

Zirónia 4.0

14 éves voltam és abban reménykedtem, hogy egy napon nekem is lesz barátnőm...

Tizenhat éves koromban járam egy lánnyal, de ebben a kapcsolatban nem volt szenvedély. Úgy döntöttem, keresek egy szenvedélyes nőt.

A főiskolán rátaláltam egy szenvedéllyel teli lányra, de túl érzelmesnek bizonyult. Olyan volt, mint egy királynő egy jól megírt drámában.

Elhatároztam, hogy egy olyan nőre van szükségem, aki stabilitást nyújt nekem...

Huszonöt éves koromra találtam is egy kiegyensúlyozott hölgyet, de eléggé unalmas volt. Úgy gondoltam, hogy izgalomra van szükségem...

Huszonnyolc évesen találkoztam egy izgalmas nővel, de nem tudtam lépést tartani vele. Másra vágytam.

Harmincegy évesen találtam egy nőt, aki a földön járt.

Összeházasodtunk. Sajnos túl ambíciózus volt, elvált tőlem és mindenemet elvitte...

Most 40 éves vagyok és úgy érzem, lelkileg is férfivá változtam. Egészen egyszerűen egy olyan nőt keresek, akinek jó nagy mellei vannak...

Nincsenek megjegyzések: