2007. augusztus 25.

Passport

Próbálta már valaki az msn-en használt e-mail címét másra cserélni, úgy hogy minden beállítása megmaradjon? (Lacus, természetesen rajtad kívül..)
Eddig nekem egy freemailes cím volt beállítva, de mivel azt már nem használom és a hotmail is kezd elég pofás lenni, úgy döntöttem készítek egy hotmailes címet és lecserélem arra. Ha jól rémlik hotmailes címnél még a beérkező levekre is tud figyelmeztetni. Ez kell nekem.
1. Készítettem egy hotmailes fiókot. Hihetetlen szerencsém volt, a vezeteknevem.keresztnevem@hotmail.com cím szabad volt. Nosza, regeltem.
2. Csereljük a címet. Hogy lehet? Senki nem tudja. Nosza google: eredménye a http://www.passport.com/
3. Bejelentkezem. Mondom cserélnék címet. Beírok mindent. Szolgáltatás átmenetileg nem elérhető. Anyád! Később visszatérek, eredmény: ezt nem lehet választani. Úgy nézett ki annyi az összes lehetőségem, hogy
a.) Megadok egy bármilyen meglévő e-mailt. (Beírtam, azt nem fogadta el)
b.) Létrehozok egy hotmailes címet (természetesen oda már hiába írtam, mert nekem már MEGVOLT)
Zsákutca.
4. Úgy döntöttem kitörlöm a szuper kis új címemet és akkor majd simán ITT újraregisztrálom, ha már nem lehet egy meglévő hotmailes címet használni. NONSZENSZ.
5. Belépek hotmailbe, törlöm a fiókot. Második nekifutásra meg is teszi nekem, és felhívja figyelmem, hogy ezt a címet most azért még megtartják nekem 120 napig, ha netalán meggondolom magam.... Bazdmeg.
6. Visszatérek passport.com-ra, a jó kis e-mail cím természetesen nem regisztrálható, de mivel kezdtem morci lenni beírtam egy kevésbé jót. Leokézom. Kész. Ennyi? Ha ennyi hát ennyi.
Az msn működik vele, jó jel. Se új jelszó, semmi.
7. Próbálok Live mailbe bejelentkezni, de csak harmadikra sikerül. Végül megnyugodtam, hogy létrehozta a postafiókot is. Igaz nem azt amit akartam, és a végén beleőszültem, de most most már örülhetek.
Ilyen amikor a kockák napja kalandosra sikerül?

Nincsenek megjegyzések: